На живо

7

Как да постигнем „Ефекта УАУ“ с помощта на радиото

Правилната рекламна форма, добрата подготовка и прецизното изпълнение могат да направят чудеса

Публикувано на 24 Август 2021
Автор: Александра Гълъбова
Как да постигнем „Ефекта УАУ“ с помощта на радиото

Понякога рекламодателите срещат трудности да позиционират продуктите и услугите си така, че аудиторията да се забавлява и дори да се заиграе с тях. Предизвикателството е по-голямо, когато страната ни попадне в ситуация на извънредна обстановка и нивата на тревожност са силно повишени. Правилната рекламна форма, добрата подготовка и прецизното изпълнение обаче могат да направят чудеса, за да извлече брандът най-доброто от всяка една ситуация. Такъв е и случаят с кампанията на Kärcher‎ в ефира на една от най-големите радиовериги в страната – радио N-JOY.

В рамките на две седмици предимствата на уредите Kärcher‎ бяха представени чрез балансирана комбинация от спотова реклама, подробни лайв анонси от водещите на три от четирите дневни предавания в програмата на N-JOY и силна игра на сайта на радиото.  Създадохме страница в сайта http://www.njoy.bg/ с информация за играта и спонсора, в която бяха представени спецификите на бранда и условията за участие. Слушателите, които искаха да се включат, трябваше да отговорят на дневния въпрос и да се регистрират на сайта. Всеки ден информация за играта беше споделяна във Facebook профила на N-JOY.

Резултатите от кампанията бяха зашеметяващи. В рамките на едва десет дни общият брой на регистрираните в играта беше 4 029 души, а информацията за кампанията достигна до 54 221 потребители в социалната мрежа. В същия месец (април) чрез ефирната си програма радио N-JOY достигна до близо 755 000 слушатели на седмица и осигури огромно покритие за рекламодателя и неговите продукти.

Успехът на кампанията се дължи основно на добре подбраната рекламна форма. Играта в радиата, част от групата на bTV Media Group – N-JOY, bTV Radio, Jazz FM, Classic FM & Z-Rock, гарантира високи нива на активност и позитивно обвързване на потребителите с бранда. В конкретния случай клиентът предоставя на първо място разнообразно и обогатяващо съдържание, което водещите поднасят към аудиторията по ангажиращ, но ненатоварващ начин. Друг важен елемент в провеждането на играта са и 10-те качествени награди, осигурени от Kärcher‎, сред които и първокласен акумулаторен уред за почистване на прозорци.

Добре подбраният начин на комуникация, интересното и стратегически поднесено съдържание, както и привлекателните награди, са елементите, които гарантираха изключително високите резултати на тази кампания, дори и по време на извънредно положение. Екипът на bTV Radio Group може да бъде и ваш верен партньор, с когото заедно да реализирате следващата успешна кампания.

http://www.njoy.bg/bg/news/preview/24231/

Ключови думи:
@