Днес отбелязваме Световния ден на радиото, театърът на въображението, една високоефективна медия с неоспорими предимства.
За да отбележат този ден, bTV Radio Group, част от която е радио N-JOY, заедно със Световния алианс на радиото и EGTA (Eвропейската асоциация за радио и телевизионна реклама), разкриват 7 причини, поради които радиото е ефективна медия за изграждане на марки. Завладяващите прозрения и аргументи, често забравяни от маркетолозите, са подкрепени с данни и изследвания от цял свят.
Ето само няколко от изключителните предимства на радиото:
1. Радиото се откроява като надеждна медия, която насърчава общуването и връзката със слушателите
2. Радиото установява дълбоки емоционални връзки със своята аудитория, като оставя трайно въздействие върху възприемането на марката
3. Радиото привлича вниманието, подхранвайки паметта и припомнянето на марката, като по този начин подобрява цялостното представяне на марката
4. Радиото дава възможност за творческо разказване на истории и разпалва въображението на слушателите
5. Звуковият брандинг създава отличителна идентичност в звуковия пейзаж, като прави марката по-запомняща се в съзнанието на слушателя
6. Уникалните възможности на радиото се простират отвъд традиционните 30-секундни клипове, предлагайки възможности за креативни и оригинални преживявания на марката
7. Радиото безпроблемно усилва другите рекламни канали. Маркетинговата стратегия за кръстосани медии засилва осведомеността и разпознаваемостта на марката.
"Радиото насърчава общуването, предизвиква емоции и ефективно привлича вниманието на слушателите. То служи като идеален партньор за маркетолозите, които се стремят да се свържат с огромна потенциална аудитория и да изградят своите марки в сигурна и надеждна среда." Тиери Марс, директор "Радио", EGTA
"Радиото често се възприема само като медия за активиране, най-добра за бързо излъчване на тактически послания и изграждане на честота. Големият обхват на радиото обаче, съчетан с ефекта му на подобряване на настроението на слушателите, както и фактът, че то може да бъде лесно достъпно и слушано, съпътствайки широк спектър от поводи за слушане, означава, че то е в състояние да играе по-широка и амбициозна роля за марките, особено за изграждането им. И това е доказано по целия свят." Луси Барет, директор клиенти, Radiocentre UK.
Отпразнувайте Световния ден на радиото заедно със Световния алианс на радиото и EGTA, като споделите страстта си към радиото в социалните мрежи, използвайки хаштаговете: #WorldRadioDay #Radio #BrandBuilder.