Една от най-популярните игри в ефира на радио N-JOY – „Офис настроение“ осъществи партньорство с Dunkin‘. Комуникацията беше в контекста на философията на продуктите с марката Dunkin‘ и историята на популярната в цял свят верига.
В продължение на 2 седмици един от всички офиси, регистрирали се за участие и дали верен отговор на въпроса за деня, печелеше вкусни и ароматни награди от Dunkin‘, на лотариен принцип. За по-висока ефективност играта беше продължена и с подстраница в интернет сайта на N-JOY в секция „Игри”, отговорите бяха във Facebook страницата на радиото, a страницата на Dunkin‘ бе тагвана за по-голяма обхват на кампанията.
Играта бе надградена с нови елементи – съпътстваща рубрика и визуализация, което провокира висока степен на активност от страна на участващите и приятно изненада печелившите офиси, които бяха въвлечени на живо във вкусното приключение.
В рубриката „Яж, пътувай и обичай“ чаровната водеща Дани Райкова – хоби-готвач и един от ярките участници в кулинарното шоу „MasterChef“, обогати информацията за Dunkin‘ с интересни факти и допринесе за открояването на бранда в съзнанието на слушателите. Приятно допълнение бе поднасянето на наградите - Дани Райкова, като посланик на бранда, лично зарадва спечелилите офиси - с чаша ароматно Dunkin’ Dark Roast кафе и най-вкусните донaти. Така даде възможност да изразят пред камера автентичните реакции на победителите.
Така аудиторията бе ангажирана и в дигиталните канали – изработиха се специално 2 видеа за Facebook страницата на радиото. Публикациите на Dunkin‘ във достигаха от 2100 до 3300 души в различните дни.