На живо

7

Офис настроение с радио N-JOY и Dunkin`

Един добър пример за това как една радиоигра може да се превърне в мащабна мултиплатформена активност, със своя съпътстваща рубрика и посещение на място с донъти за късметлиите

Публикувано на 14 Юли 2021
Автор: Александра Гълъбова
Офис настроение с радио N-JOY и Dunkin`

Една от най-популярните игри в ефира на радио N-JOY – „Офис настроение“ осъществи  партньорство с Dunkin‘. Комуникацията беше в контекста на философията на продуктите с марката Dunkin‘ и историята на популярната в цял свят верига.

В продължение на 2 седмици един от всички офиси, регистрирали се за участие  и дали верен отговор на въпроса за деня, печелеше вкусни и ароматни награди от Dunkin‘, на лотариен принцип. За по-висока ефективност играта беше продължена и с подстраница в интернет сайта на N-JOY в секция „Игри”, отговорите бяха във Facebook страницата на радиото, a страницата на Dunkin‘ бе тагвана за по-голяма обхват на кампанията.

Играта бе надградена с нови елементи – съпътстваща рубрика и визуализация, което  провокира висока степен на активност от страна на участващите и приятно изненада печелившите офиси, които бяха въвлечени на живо във вкусното приключение.

В рубриката „Яж, пътувай и обичай“ чаровната  водеща Дани Райкова – хоби-готвач и един от ярките участници в кулинарното шоу „MasterChef“, обогати информацията за Dunkin‘ с интересни факти и допринесе за открояването на  бранда в съзнанието на слушателите. Приятно допълнение бе поднасянето на наградите - Дани Райкова, като посланик на бранда, лично зарадва спечелилите офиси - с чаша ароматно Dunkin’ Dark Roast кафе и най-вкусните донaти. Така даде възможност да изразят пред камера автентичните реакции на победителите.

Така аудиторията бе ангажирана и в дигиталните канали – изработиха се специално 2 видеа  за Facebook страницата на радиото. Публикациите на Dunkin‘ във  достигаха от 2100 до 3300 души в различните дни.

Ключови думи: