
Twenty One Pilots анонсира седмия си дългосвирещ албум.
Рок сензацията, носител на награда Grammy разкри, че „Breach“ ще излезе през септември 2025 г. чрез Fueled By Ramen.
Заедно с албума, дуото обяви и първия сингъл от записа – „The Contract“, който ще излезе на 12-ти юни. Типично в стила на Twenty One Pilots, групата загатна за анонса чрез серия от загадъчни съобщения по време на турнето и в социалните мрежи, които феновете да свържат, като в крайна сметка те разкриха заглавията на албума и сингъла. Анонсът беше съпроводен от стартиране на ранна предварителна поръчка на „Breach“ на винил и CD [First Pressing Edition].
„Breach“ пристига на върха в кариерата на групата, която завърши „The Clancy World Tour“ по-рано този месец, по време на което свири пред над 1,1 милиона фена в цял свят. „Dork“ възторжено коментира хваленото им шоу на живо, което завърши миналата седмица с два разпродадени концерта в „O2“ в Лондон: „...тяхното мото „Ние сме Twenty One Pilots и вие също“ никога не е било по-брилянтно точно“, а „Kerrang!“ сподели: „Заключителното трио от „Midwest Indigo“, „Stressed Out“ и „Trees“ е пример за това, което е специално в шоуто на Twenty One Pilots. Като че ли за тях нищо не е предизвикателство, те намериха начин да свържат множество епохи, предания и образи в едно двучасово изпълнение.“ Турнето дойде след албума „Clancy“ от 2024 г., с продадени над 143 милиона копия само през първата си седмица и събрал над 1 милиард глобални стриймвания.
Миналата седмица Twenty One Pilots отпразнуваха 10-годишнината на своя оглавяващ класациите и чупещ рекордите албум „Blurryface“. Наред с мегахитовете „Stressed Out“ и „Ride“, „Blurryface“ влезе в историята, постигайки световния рекорд на Гинес® като първия албум, получил златен или платинен сертификат от RIAA за всяка от песните си. Албумът е събрал над 15 милиарда стриймвания и е рок албум # 1 на второто десетилетие от века, затвърждавайки Twenty One Pilots като една от най-влиятелните съвременни групи в жанра.
Съвсем наскоро парчето от „Blurryface“ – „Doubt“, се превърна в онлайн хит, като демо версията генерира над 1,8 милиарда гледания. В отговор на огромното търсене от страна на феновете, групата добави песента към сетлиста на „Clancy World Tour“ и изненадващо издаде демото миналия месец, което е събрало над 20 милиона стриймвания по целия свят до момента.