Tiësto обяви издаването на своя дългоочакван нов албум.
Албумът Drive, който включва вече издадени сингли, е върховно постижение, отбелязващо последния период от кариерата му.
Дългосвирещият запис е представен с премиерата на новия сингъл и първа песен - "All Nighter".
Tiësto е подготвил ексклузивна визуализация за предварителното слушане на албума, което ще се проведе в Лос Анджелис на 22 март. Това ще бъде първото по рода си 3D изживяване – и той дава възможност на феновете си да присъстват.
Drive демонстрира елегантния и чувствен звук, който се превърна в подписа на Tiësto. Наречен така, заради вечния импулс на неговото творческо призвание и физическо движение, както и работата му, която продължава да вдъхновява. Албумът включва и такива многомилионни стрийминг хитове в световен мащаб като:”The Business”, “Don’t Be Shy (With Karol G)”, “The Motto (With Ava Max)”, “Hot In It (With Charli XCX)” и “10:35 (With Tate McRae)”, които заедно имат комбинация от 3,5 милиарда стриймвания.
Визуалният компонент на албума отдава почит на дългогодишният му интерес към състезанията във Формула 1, като това изкуство е вдъхновено от Monaco Grand Prix през 2004 г., където диамант на стойност 430 000 долара, прикрепен към предната част на състезателна кола, изчезна завинаги – история, която задава тона на албума изтънчен блясък и интрига.
Концептуалният албум симулира епича нощ навън, със сигурност преживяване, което Tiësto разбира по-добре от повечето. Това нощно пътешествие започва с „All Nighter“, призив за действие за предстоящото лудо парти. След това Ava Max насърчава слушателите да „пуснат няколко банкноти и да изсипят няколко бутилки шампанско“ на „The Motto“, преди вечерта да превключи на пълна скорост и часовника да удари „10:35“. Тогава е време да излезете на дансинга и да се захванете с „The Business“. След това това партито приветства вокалните гости A Boogie (“Chills (LA Hills)”), Charli XCX (“Hot In It”), The Black Eyed Peas (“Pump It Louder”) и Karol G, като атмосферата след това се премества в хаус музика, която ще ви накара да се влюбите в дансинга („I'd Bet“) и ще имате примамливо усещане след часа на „Back Around“. Дългосвирещият диск завършва с „Yesterday“, парче, което трябва да се слуша на зазоряване, когато всичко, което искате, е да изживеете нощта отново.
Наречен така заради вечния импулс на кариерата на Tiësto и физическото движение, кaкто и работата му, с която продължава да вдъхновява, Drive прави тръпката от дансинга достъпна винаги, когато и където слушателите го пуснат.
Tiësto е водещ изпълнител на електронната музикална сцена и артист, който е много повече от това - Tiësto е изживяване. Изпълнителят, роден като Tijs Verwest, намери особено място в тази кросоувър сфера, печелейки одобрението на критиците и милиони нови фенове с поредица от хитове, включително първия му сингъл след подписването с Atlantic Records - „The Business“, който доминира в ефира и класациите в световен мащаб от пускането си през септември 2020 г., достигайки номер 1 в американското танцово радио, като същевременно събира над 1,6 милиарда световни стрийвания до момента. Топ 10 хит в десет държави, както и успех в Топ 50 на Spotify в тридесет и една държави, „The Business“ беше отличен с номинация за „Най-добър танцов/електронен запис“ на 64-те годишни награди GRAMMY заедно с 15 платинени сертификата и осем златни сертификата в различни държави. Последва „Don’t Be Shy“ с Karol G, отбелязвайки първата англоезична песен на Karol G и първото сътрудничество с латино изпълнител за Tiësto. Историческата песен в момента може да се похвали с над 867 милиона стримвания, над 1,2 милиона създадени видеа в TikTok и гледания на над 331 милиона видеоклипове. „The Motto“ с Ava Max се оказа още един блокбастър, достигайки топ 5 в класацията „Hot Dance/Electronic Songs“ на Billboard, като същевременно спечели повече от 930 милиона стримвания по целия свят до момента. „Hot In It“ с Charli XCX достига топ 10 в класацията „Hot Dance/Electronic Songs“ на Billboard, с над 200 милиона гледания в TikTok и IG Reels и над 122 милиона стримвания до момента.“„10:35,“ световен хит сингъл, създаден съвместно от Tiësto и мултиплатинения певец/автор на песни Tate McRae в партньорство с новия ултра-луксозен курорт в Дубай “Atlantis The Royal”, доказа незабавен успех след пускането си в края на миналата година, спечелвайки над 137 милиона завъртания по целия свят и се изкачваше до горни места в класациите за сингли, включително топ 5 на Billboard “Hot Dance/Electronic Songs”.
Drive - Tracklist:
1. All Nighter
2. The Motto with Ava Max
3. 10:35 with Tate McRae
4. The Business
5. Chills (LA Hills) with A Boogie With Da Hoodie
6. Hot In It with Charli XCX
7. Pump It Louder with Black Eyed Peas
8. Learn 2 Love
9. Don’t Be Shy with Karol G
10. Bet My Dollar with Freya Riding
11. Back Around with AR/CO
12. Lay Low
Албумът Drive пристига навсякъде чрез Atlantic Records/Орфей Мюзик в петък, 21 април.