Недерландският диджей Tiësto издаде нов сингъл.
Парчето “Hot in It” е в сътрудничество с Charli XCX.
Мелодията на „Hot in It“ беше пускана като тийзър по-рано от Charli XCX в TikTok, а феновете могат да чуят песента навсякъде от 30 юни. Скоро на диджеят му предстоят глобални летни дати на живо - феновете могат да спечелят безплатни билети за шоуто на 2 юли в Лас Вегас, като предварително запазят „Hot in It“ с Charli XCX.
ЗА TIËSTO
Tiësto е носител на награда Grammy® с платинен сертификат и международна икона. DJ-ят и продуцент е единственият изпълнител, който някога е притежавал титлите „Най-великият диджей на всички времена“ с любезното съдействие на Mixmag и „#1 DJ“ според Rolling Stone. От неговите ъндърграунд дансинга до високопрофилната си резиденция в Лас Вегас и кросоувър успех, Tiësto създаде плана, който определя какво означава да бъдеш успешен в днешния свят на денс музика. По истинската мода на Tiësto, той продължава да се разширява в различни жанрове, като винаги развива занаята си. С над 36 милиона продадени албума, 10 милиарда кумулативни стрийма и социална платформа с публика над 30 милиона фенове в целия свят, той продължава да революционизира пейзажа на денс музиката. Първото издание на Tiësto след подписването му с Atlantic Records, "The Business" доминира в ефира и класациите по целия свят след издаването си през септември 2020 г., събирайки над 1,4 милиарда стрийма до момента и беше номиниран за най-добър танцов/електронен запис на 64-те годишни награди GRAMMY. Той също така заема стабилна позиция в плейлистите на Apple & Spotify „Today’s Top Hits“ и „Today’s Hits“ и е номер 1 в US Dance Radio. “The Business” е платинен в 15 държави и златен в 8 страни и е заемал място в Топ 10 на официалните сингъл класации в 10 страни, както и в Топ 50 на Spotify в 31 държави. Tiësto направи история със сингъла „Don’t Be Shy“ с Karol G, който отбеляза първата английска песен за Karol G и първото сътрудничество с латиноизпълнител за Tiësto и в момента има 682 милиона стрийма, над 1 милион TikTok създени видеа и над 223 милиона гледания на официалното музикално видео. Третият сингъл от предстоящия албум на Tiësto, „The Motto“ с Ава Макс, вече е на пазара с 675 милиона стрийма към днешна дата.