Tiësto официално издаде дългоочаквания си албум.
Drive отбелязва най-новия период от кариерата на артиста, първият концептуален албум на Tiësto след Kaleidoscope от 2009 г., това е визуален компонент, който отдава почит на дългогодишната му страст към състезанията във Формула 1.
Обложката е вдъхновена от Monaco Grand Prix 2004 г., където диамант на стойност 430 000 долара, прикрепен към предната част на състезателна кола, изчезна завинаги – история, която задава изтънчения, бляскав и интригуващ тон на албума. Освен това заедно с албума излезе и официалният DJ микс на записа.
„Толкова се вълувам, че този проект излезе на бял свят!“, каза Tiësto. „Този албум е нещо, на което всеки може да се наслаждава на дансинга, във фитнеса, докато кара колата си, навсякъде и винаги, когато търси невероятен звук и енергия. Беше невероятно да видя как всички харесаха поредицата от сингли и беше страхотно да създам албума”.
Drive демонстрира елегантния и секси звук, който се е превърнал в запазена марка на Tiësto. Водещият сингъл – "The Business" (двойно плтинен), вече е събрал над 1,7 милиарда стриймвания в цял свят. Албумът съдържа още много хитове. Наречен така заради постоянното развитие на творческото призвание на Tiësto и физическото движение, което работата му продължава да стимулира, албумът включва и мултимилионните, стриймвани в цял свят хит сингли „Don't Be Shy“ с Karol G (златен сертификат), „The Motto“ с Ava Max (платинен сертификат), “Hot In It“ с Charli XCX, “10:35” с Tate McRae (наближаващ златен статус на продажби) и “All Nighter”, които заедно имат над 4,4 милиарда глобални стриймвания. Новото музикално видео към „All Nighter“ следва поредица от видеоклипове към издадени по-рано парчета, режисирани от Christian Breslauer, Hannah Lux Davis и Courtney Phillips, които заедно са събрали 775 милиона гледания.
Tiësto беше домакин на авангардно, първо по рода си 3D събитие в Лос Анджелис, където присъстващите бяха завладени от забележителното изживяване, което революционизира начина, по който феновете взаимодействат с музиката на живо. Завладяващите визуализации и свежата музика на Tiësto превзеха интернет, с фенове и VIP личности, които споделяха своето преживяване.
В музикално отношение концептуалният албум описва една епична нощ навън – преживяване, което Tiësto със сигурност разбира по-добре от повечето хора. Това нощно пътешествие започва с „All Nighter“ – предупреждение за наближаващата парти лудост. След това Ava Max насърчава слушателите да „пуснат няколко банкноти и да отворят няколко бутилки шампанско“ (“drop a few bills and pop a few champagne bottles”) в „The Motto“, преди купонът да превключи на пълна скорост, когато стрелките на часовника ударят „10:35“. Тогава е време да се развихрите на дансинга с „The Business“. После партито приветства гост-изпълнителите A Boogie „Chills (LA Hills)“, Charli XCX „Hot In It“, The Black Eyed Peas „Pump It Louder“ и Karol G „Don't Be Shy“, като настроението след това преминава в хаус музика, която ще ви накара да се влюбите на дансинга в „I'd Bet“, следва примамливото усещане, което„Back Around“ носи в късните часове. Албумът завършва с „Lay Low“ – парчето, което звучи на зазоряване, когато всичко, което искате, е да преживеете нощта отново. Drive прави тръпката от дансинга достъпна винаги и навсякъде, където слушателите го чуят.
Tiësto е известен с разширяването на жанровите границите и „Drive“ обещава да не бъде изключение. Със своята иновативна продукция, сливащи жанровете колаборации и заразителни мелодии, албумът затвърждава статута на Tiësto като един от най-влиятелните съвременни артисти в света на електронната музика.
Слушайте Tiësto на живо по време на неговото предстоящо турне, както и всеки вторник от 4-ти юли до 29-ти август в Ushuaïa Ibiza – което бележи първият му редовен ангажимент в Ibiza от повече от десетилетие.
Drive излиза у нас благодарение на Орфей Мюзик – изключителен лицензиант на Warner Music за България.