На живо

7

Tiësto и Black Eyed Peas разкриха нова версия на общ хит

Глобалните суперзвезди обединиха сили за нова версия на сингъла „Pump It“

Публикувано на 10 Октомври 2022
Tiësto и Black Eyed Peas разкриха нова версия на общ хит
Снимка: Орфей Мюзик / Warner Music

Нидерландският диджей Tiësto и американската група Black Eyed Peas обединиха усилия за нова версия на сингъла „Pump It“.

Като фен и поддръжник на работата на will.i.am и Black Eyed Peas, съм безкрайно развълнуван да си сътруднича директно с тях по този проект. Феновете направо полудяват, когато изпълнявам парчето на живо в клубове и на фестивали, нямам търпение да пусна официално тази нова версия, по която целият свят да полудее!“, споделя Tiësto. 

За нас е истинска чест и сме безкрайно щастливи да си сътрудничим с Tiësto в тази нова версия на „Pump It“, за да поддържаме енергията и ентусиазма!!!“, допълват от Black Eyed Peas. 

„Pump It Louder“ следва успеха на парчето на Tiësto & Charli XCX от това лято – „Hot In It“, което е четвъртият сингъл от предстоящия дебютен албум на Tiësto за лейбъла Atlantic Records. „Hot In It“ бързо влезе в топ 10 в класацията Hot Dance/Electronic Song на Billboard, събирайки над 200 милиона гледания в TikTok и Instagram и 97,8 милиона стриймвания до момента.  

За Tiësto: 

Роденият през 1969 г в Бреда, Холандия, диджей и продуцент е платинена международна икона, носител на награда Grammy® и е единственият изпълнител, удостояван някога с титлите „Най-великият диджей на всички времена“ (Mixmag) и „Диджей №1“ (Rolling Stone). От неговите ъндърграунд денс хитове до престижните му участия в Лас Вегас и кросоувър успеха, Tiësto създава еталона за успех в света на съвременната денс музиката. Типично за него, той продължава да  слива различни жанрове, усъвършенствайки таланта си. С над 36 милиона продадени албума,  над 10 милиарда стриймвания и социална платформа с аудитория от над 30 милиона фенове в цял свят, той продължава да революционизира пейзажа на денс музиката. Първото издание на Tiësto след подписването с Atlantic Records – „The Business“, доминира в радиостанциите и класациите в цял свят след издаването си през септември 2020 г., събирайки над 1,5 милиарда стриймвания до момента и получавайки номинация за „Най-добър денс/електронен запис“ на 64-тите годишни награди Grammy. Също така заема стабилна позиция в плейлистите Today's Top Hits и Today's Hits на Apple и Spotify и е хит #1 в US Dance Radio. “The Business” получава платинен сертификат в 15 държави и златен сертификат в 8. Нарежда се в Топ 10 на официалната класация за сингли в 10 държави, както и в Топ 50 на Spotify в 31 страни. Tiësto влиза в историята със сингъла „Don't Be Shy“ с Karol G – първата англоезична песен за Karol G, както и първата колаборация с  латино изпълнител за Tiësto, с 830 милиона стриймвания, над 1,2 милиона създадени видеа в TikTok и над 273 милиона гледания на официалния видеоклип до момента. Третият сингъл от предстоящия албум на Tiësto – „The Motto“ с Ava Max, е вече наличен, с 884 милиона стриймвания до момента, а сингълът му „Hot in It“ с Charli XCX продължава да се изкачва в класациите, събирайки 97,8 милиона стриймвания.  

За Black Eyed Peas:

С всяко свое действие Black Eyed Peas диктуват ритъма на музикалната култура. През последните 25 години триото от Лос Анджелис — will.i.am, Apl.de.ap и Taboo, е спечелило шест награди Grammy и е продало 35 милиона албума и 120 милиона сингъла от основополагащи издания като „Elephunk“, „The E.N.D.“ и др. Една от най-успешните групи на епохата, те се утвърждават като „вторият най-продаван изпълнител/група за всички времена“ (Nielsen) и влизат в Hot 100 Artists of the Decade на Billboard. През 2011 г. те впечатляват света със забележително представяне в шоуто на полувремето на Super Bowl XLV. Осмият им студиен албум –Translation, от 2020 година, постига зашеметяващ международен успех. Включващ колаборации с J Balvin, Ozuna, Maluma, Shakira, Nicky Jam и Tyga, той печели осем номинации за наградите Billboard Latin Music Awards, включително Crossover Artist of the Year и Hot Latin Song of the Year (за „Ritmo“) и номинация на Латиноамериканските музикални награди през 2021 година за Favourite Artists - Crossover. “Ritmo (Bad Boys For Life) с J Balvin]“ и „Mamacita" с Ozuna и J.Rey Soul оглавяват 3 класации на Billboard и получават множество номинации за награди, както и златни, платинени и диамантени сертификати в световен мащаб. “Girl Like Me" с участието на Shakira продължава тази серия, постигайки успех в латино класацията, както и в класацията Топ 40  на радиостанциите, стартирайки популярно предизвикателство в TikTok и грабвайки наградата Best Latin на MTV  Video Music Awards. Парчето „Hit It“ със Saweetie и Lele Pons събира 5,8 милиона стриймвания в глобален мащаб, 1,1 милиона стриймвания в САЩ и почти 10 милиона гледания в YouTube само през първата седмица. През 2022 г. групата отново обединява сили с Shakira и David Guetta за „Don’t You Worry“ – първият сингъл от все още неозаглавения девети студиен албум. С близо 85 милиона гледания в YouTube и  над 60 милиона стриймвания в Spotify за по-малко от два месеца, „Don’t You Worry“ отваря още една брилянтна глава в забележителната история на Black Eyed Peas.

Снимка: Орфей Мюзик / Warner Music

Слушайте „Pump It“ ТУК. Вече представен с  изпълнения на живо, „Pump It Louder“, който излиза у нас благодарение на Орфей Мюзик – изключителен лицензиант на Warner Music за България, създаваше незабравима енергия  в сетовете на Tiësto през цялото лято.

Ключови думи: