10:30 | 14:45
На живо

Приятно разсеяни с Деси
7

Скок в бъдещето на пазаруването

Събитието Ecommerce and Retail Summit на Капитал ще събере водещи компании от сектора, за да очертаят заедно посоката в новата ера на шопинга

Публикувано на 08 Ноември 2021
Скок в бъдещето на пазаруването

Динамиката в ритейл сектора и електронната търговия е толкова голяма, че най-сигурният начин да загубиш позиции, е да седиш и да не правиш нищо.

Състезанието се води не само на фронта на новите технологии и потребителското преживяване, но и на нива като социална отговорност и каузи за климата.

Новата ера на пазаруване ще бъде централна тема на 16-тото издание на форума Ecommerce and Retail Summit на Капитал с медийната подкрепа на bTV Radio Group. Събитието ще се проведе на 11. ноември в хибриден формат и отново ще събере анализатори, собственици на компании и изпълнителни директори на водещи търговски вериги, визионери, специалисти по ритейл и маркетинг и партньори, които да споделят своите практики да представят ключови решения за сектора.

Регистрираните участници ще могат да посетят два уъркшопа - за eCommerce UX/UI и SEO, в които Гео Линков от Studio X и Никола Минков от Serpact ще анализират подавани от участниците сайтове и ще дават насоки за възможни подобрения. Уъркшоповете се организират в партньорство с маркетинговата агнеция Xplora. 

Снимка: Capital

Акценти в програмата

Програмата на събитието е организирана в пет тематични сесии. Първата от тях е посветена на тенденциите, които ще определят посоката на индустрията. Сред лекторите тук е основателят и изпълнителен директор на канадската компания The Adelman Group, Дейвид Аделман. Групата консултира редица ритейлъри в подобряване на потребителското преживяване. За втора поредна година участие в събитието ще вземе и управляващият директор на Ecommerce Foundation Йорий Абрахам.

Втората сесия е посветена на технологиите и иновациите, които определят бъдещето. Като неизменна част от тях плащанията са представени в програмата през лекции на мениджъра на Visa за България Красимира Райчева и старшият вицепрезидент на TBI Bank Панайот Иванов, а повече за предимствата на модела Buy now, pay later зрителите ще научат от управителя на NewPay Ивайло Иванов.

Третата важна тема в конференцията е устойчивото развитие в ритейла. Тя ще бъде във фокуса на дискусия, в която участие ще вземат изпълнителните директори на най-големите търговски вериги на българския пазар. Сред тях са Милена Драгийска от Lidl, Светослав Гаврилов от Фантастико, финансовият директор на Kaufland Иван Георгиев и Цонка Иванова - Терзиева, член на борда на dm България. Дискусията се модерира от Доника Ризова, директор Комуникации в Сдружението за модерна търговия.

А възможно ли е да продаваш непознати аромати онлайн? Какво е бъдещето на моловете и как преминават те през COVID-19 кризата? Как лидерът в доставките Еконт се превръща в компания, която подкрепя и логистично онлайн магазините? Отговорите на тези въпроси ще научим в рамките на четвъртата сесия на конференцията, която е посветена на новите бизнес модели в ритейла.

В петата част ще чуем две интересни дискусии. Едната е за текущите предизвикателства във веригата на доставки, а във втората собственикът и изпълнителен директор на Фикосота Красен Кюркчиев, съоснователят на Хармоника Любомир Ноков и генералният мениджър на KIA България Храбрин Иванчев ще коментират тенденциите на изминалата 2021 г. и ще направят своите прогнози за 2022 г.

 

Повече за програмата може да видите тук, а билети за събитието да закупите от тук.

Ключови думи: