M&M'S®, част от портфолиото на Mars, Incorporated, от днес стартира двуседмичната радио игра „M&M’S: преоткрий вкуса на забавлението“. Тя е част от мисията на марката за създаване на свят, в който независимо от различията ни, има по-голяма приемственост и принадлежност. В рамките на 2 седмици слушалите на радио N-JOY ще могат да отговарят на въпроси, свързани с емблематичния бранд, и да се борят за страхотна дневна награда. В края на всяка седмица всички участници ще имат шанса да спечелят голямата награда – уникален куфар на M&M’S. Всички награди са избрани с една цел да покажат още веднъж колко важно е да се забавляваме заедно, но и да приемаме различията си и да бъдем толератни.
В България кампанията на M&M'S® за изграждане на свят на равенство и приемственост се изразяват чрез множество разнообразни активности, сред които е играта „M&M’S: преоткрий вкуса на забавлението“. Тя се реализира в партньорство с радио N-JOY и ще продължи през следващите две седмици. Слушателите на радиото ще могат да се запознаят с интересни факти за любимата марка шоколадови бонбони M&M’S и да отговарят на въпроси в страницата на N-JOY във Facebook. Всеки ден един късметлия ще има шанса да спечели забавни награди – M&M’S хвърчило или M&M’S въздушна топка за футбол (hover ball), придружени от сладка изненада. В края на всяка седмица всички участници в играта ще имат възможността да участват в борбата за голямата награда – куфар на M&M’S.
„Радваме се, че може да реализираме една толкова забавна игра в България, която успява да предаде на публиката каква е истинската мисия на марката M&M'S®. Ние наистина вярваме, че заедно можем да създадем свят, в който независимо от различията ни, има по-голяма приемственост и принадлежност. С тази игра искаме да ви покажем, че забавлението наистина е това нещо, което ни обединява като хора и ни прави по-толерантни един към друг.“ – каза Ваня Вагич, мениджър „Корпоративни въпроси“ за региона UBBAI в Mars.
За да се включите в играта M&M’S: преоткрий вкуса на забавлението“, посетете официалната страница на радио N-JOY и не пропускайте да отговаряте на дневния въпрос във страницата им във Facebook.
Радио играта е само една от активностите, които бранда реализира тази година в глобален мащаб, за да стимулира приемствеността и разнообразието. Глобални проучвания[1] показват, че желанието ни да принадлежим е толкова силно, колкото желанието ни да бъдем обичани и това желание е общо за всички хора, независимо от култура, раса, етническа принадлежност или местоположение.
По-наблюдателните почитатели на M&M'S вече са забелязали промените в бранд идентичността, сред които: 1) логото на бранда, което сега включва допълнителен акцент върху амперсанда (отличителния елемент в логото на M&M'S, който служи за свързване на двете букви „M“), за да демонстрира как марката има за цел да обедини хората; 2) по-свеж, модерен външен вид на емблематичните M&M'S герои с цел да се представят по-нюансирани личности и да се подчертае важността на себеизразяването и да бъдеш себе си; 3) по-силен фокус върху цветовата палитра на марката и използването на различни форми и размери на лещите M&M’S, за да докажем, че всички заедно сме по-забавни; 4) актуализирани послания и стил на комуникация на марката, които са по-приобщаващи, приветливи и обединяващи, съчетано с типичното за M&M'S® остроумие и хумор.
За повече информация относно новата цел на марката M&M'S, феновете могат да посетят страницата на M&M'S във Facebook, Instagram, Twitter, или на MMS.com.
ЗА MARS, INCORPORATED
Вече повече от век Mars, Incorporated се ръководи от убеждението, че светът, в който искаме да живеем утре, започва с начина, по който правим бизнес днес. Тази идея е в центъра на това, което винаги сме били като глобален, семеен бизнес. Днес Марс се трансформира, внедрява иновации и се развива по начини, които потвърждават нашия ангажимент да оказваме положително въздействие върху света около нас.
В нашето разнообразно и разширяващо се портфолио от сладкарски изделия, храни и продукти и услуги за домашни любимци работят 133 000 отдадени сътрудници, които се движат в една и съща посока: напред. С годишни продажби за 40 милиарда долара произвеждаме някои от най-обичаните марки в света, включително DOVE®, EXTRA®, M&M's®, MILKY WAY®, SNICKERS®, TWIX®, ORBIT®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, SKITTLES®, BEN'S ORIGINAL™, WHISKAS®, COCOAVIA® и 5™; и се грижим за половината от домашните любимци в света чрез нашите предприятия за хранене, здраве и услуги, включително AniCura, Banfield Pet Hospitals™, BluePearl®, Linnaeus и VCA™.
Знаем, че можем да бъдем наистина успешни само ако нашите партньори и общностите, в които работим, също просперират. Петте принципа на Марс - Качество, Отговорност, Взаимопомощ, Ефективност и Свобода - вдъхновяват нашите сътрудници да предприемат действия всеки ден, за да спомогнат за създаването на един утрешен свят, в който планетата, хората и домашните любимци могат да процъфтяват. Компасът на Марс, вдъхновен от Икономиката на взаимността, се използва за измерване на напредъка на компанията в служба на нейната цел. Светът, който искаме утре, започва с това как правим бизнес днес.
За повече информация за Mars, моля, посетете mars.com. Присъединете се към нас във Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram и YouTube.
[1] Maslow and the Motivation Hierarchy: Measuring Satisfaction of the Needs;
Coqual: The Power of Belonging