На 8 август стартира кампанията "681 причини", която се провежда в рамките на месеците август и септември и има за цел активно да стимулира посещението на културни и исторически обекти в страната.
Инициативата кани местни и туристи да изследват богатото наследство на България, но този път с един наистина модерен привкус.
Днес липсва свързаност между историята на нашия древен народ и младото поколение. Именно така се ражда идеята за кампанията, която цели да вдъхнови съвременните хора да направят крачка назад към своите корени.
За целта компанията, която организира и координира цялата инициатива, осигурява достъп до онлайн платформа, в която всеки може да разгледа, избере и закупи билети за културни и исторически обекти на територията на цялата страна.
Участниците могат да комбинират обиколката по музеи и с други преживявания от типа на концерти, фестивали, атракции или сезонни активности. Чрез дигитализацията на целия процес бива премахната една значителна бариера между младите и технологични хора и липсата на активно онлайн присъствие с опция за покупка на билет при повечето културни обекти в страната ни.
Освен удовлетворението, че са допринесли за истински смислена на национално ниво кауза, участниците ще се надпреварват и за вълнуващи награди, включително круиз за двама и билети за едни от най-зрелищните концерти, които предстоят до края на тази година.
Кампанията ''681 причини'' е подкрепена от Асоциацията на Българските музеи и над 10 общини, които са включили своите музеи и туристически атракции като част от списъка с локации.
Някои от градовете, в които ще могат да се посещават обекти, са София, Стара Загора, Бургас, Пловдив и Габрово.
Повече за кампанията “681 причини” и условията за участие в играта можете да откриете на сайта www.681prichini.bg.