На живо

7

Иван Радуловски разкрива защо в календара няма 30.02

Своята версия на този парадокс дава харизматичният Иван Радуловски в новия си проект „Не си до мен“

Публикувано на 21 Март 2022
Иван Радуловски разкрива защо в календара няма 30.02
Снимка: Directo Agency

Защо в календара липсва 30-ти февруари?

Своята версия на този парадокс дава харизматичният Иван Радуловски в новия си проект „Не си до мен“.

„Не си до мен“ е поредното откровение на твореца, създадено по негов текст и музика.

Песента е втори авторски сингъл за изпълнителя, който бележи неговото голямо завръщане на музикалната сцена. Проектът идва след успеха на „Не мога да спра“, хит, който Иван промотира в края на миналата година и който му донесе трайно място в ТОП 10 на класациите за българска музика.

Снимка: Directo Agency

Към днешна дата, историята в „Не си до мен“ ни тласка към любовен апокалипсис и безкрайно повтарящ се 30-ти февруари. Това е денят, в който влюбените герои от песента се разделят. Силната им страст изтрива датата от календара, но ги оставя в затвора на собствените им чувства. Капанът на любовта е в смазваща реалност, а усещането за безтегловност от загубата на любимия човек е неизбежно.

За да даде триизмерност на емоцията, Иван се доверява на режисьора Любомир Сергеев. Като творец с богата житейска и визуална култура, живял в Пекин, Виена, Париж, Ню Йорк- Любомир действа със своя космополитен щрих в проекта. Двамата с Радуловски дефинират естетиката на клипа и се обединяват върху сценарий, засилващ внушението на мелодията и текста. Добавя се и бленувания образ, в лицето на талантливата изгряваща звезда Свилена Николова- в ролята на безплътната любима, хваната в капана на времето.

Снимка: Directo Agency

Последният елемент към „Не си до мен“ вмъква самият Иван Радуловски, който и в този проект доказва, че освен изпълнител с музикален талант в кръвта е и блестящ актьор. Резултатът е повече от впечатляващ – една разтърсваща постапокалиптична приказка за останките от голяма любов и безплътните призраци, които я следват.

Ключови думи: