На живо

7

Оливия Родриго пусна втори сингъл

Новото предложение на 18-годишната певица е озаглавено Deja vu и идва придружено от официален видеоклип

Публикувано на 02 Април 2021
Оливия Родриго пусна втори сингъл

Оливия Родриго представи втората си песен.

Новото предложение на 18-годишната певица е озаглавено "Deja vu" и идва придружено от официален видеоклип.

За по-малко от 24 часа след излизането си визуализацията реализира над 5 милиона гледания в YouTube.

Сингълът е част от предстоящия да излезе дебютен албум на Родриго, озаглавен *O*R. Колекцията се очаква на музикалния пазар на 21 май. 

Във видеото на "Deja vu" виждаме Оливия да шофира по крайбрежието на Малибу, след което се вмъква в дома на новата приятелка на бившия си и я шпионира. По-късно Родриго пробва същата рокля, с която е облечена нейната конкурентка. Сред образите са и видеоекрани, на които се разкриват кадри на певицата и нейната конкурентка.

С първата си песен Родриго стана най-младата изпълнителка, която някога е достигала до номер едно в Billboard Hot 100 с първия си запис.

 Дебютната песен на Оливия Родриго беше парчето "Drivers License". Зашеметяващата и емоционална песен с подчертани пиано линии дебютира директно под #1 в Billboard Hot 100 и бе удостоена със златен сертификат. В първата си седмица “drivers license” постигна над 107 млн. стрийма глобално. На 11-ти януари “drivers license” постави рекорд в Spotify за най-стриймван трак в платформата за ден с над 15,17 млн. стрийма. На 12-ти януари песента подобри собствения си рекорд с над 17,01 млн. стрийма. В допълнение, “drivers license” постигна най-голям седмичен стрийминг дебют глобално в историята на Spotify. “drivers license” постави рекорд и в Global Amazon Music за най-стриймвана дебютна песен за 1 седмица. 

В първата си седмица “drivers license” се нареди под #1 във всички водещи стрийминг платформи по света - Spotify Global Top 50, Spotify U.S. Top 50, Apple Music Global Chart и Amazon Music Overall Top Songs Chart. Сингълът стана #1 и в Apple Music в 48 страни, в Spotify в 31 страни (включително България) и в YouTube в 14 страни.

Преди да стане популярна като певица, публиката познава Оливия от ролите й в продукции на Дисни.

Ключови думи: