На живо

7

Джеймс Артър стартира благотворителна кампания

За да насърчи хората да останат вкъщи и да се пазят по време на глобалната здравна криза, Джеймс стартира инициативата Safe Inside с нова музика

Публикувано на 18 Май 2020
Джеймс Артър стартира благотворителна кампания

Джеймс Артър създаде своя благотворителна кампания.

Любимият на българската публика британски артист и автор на песни, който излезе на сцената на финала на X-Factor България през 2014 г., за да изпълни „Bound To You” в дует с талантливата Михаела Маринова, стартира кампания, в подкрепа на борбата с COVID-19 и организациите SANE и NHS Charities Together COVID-19 Urgent Appeal.

За да насърчи хората да останат вкъщи и да се пазят по време на глобалната здравна криза, Джеймс стартира инициативата “Safe Inside” с нова музика, записана специално за целта, придружена от нови видеа и специален мърчандайз, като всички събрани приходи ще отидат в подкрепа на двете организации.

„Реших, че най-добрият начин да помогна е единственият, познат за мен – чрез музика. Преди няколко години написах песен, чийто текст отговаря на днешната действителност. Затова призовавам феновете си да останат вкъщи и да спасят нечий живот. Всички приходи ще бъдат използвани в помощ на работещите на първа линия и ще подпомогнат благотворителната организация за психическо здраве SANE”, споделя Джеймс. 

Концепцията на кампанията се базира на нова акустична версия на сингъла “Safe Inside”, който излезе през 2016 г. и е част от #1 албума на Джеймс - Back From the Edge. Римейкът е записан и продуциран от него в домашното му студио по време на карантината и е наличен във всички дигитални платформи тук. Освен парчето, James пусна в продажба и готин модел суитчъри, с надпис “Safe Inside”.

По-късно тази седмица изпълнителят ще пусне ново видео съдържание, което ще бъде представено в YouTube сериите “At Home Acoustic”, както и видео играта за телефон “Safe Inside”.

Кредит: Sony Music/ Вирджиния Рекърдс

Ключови думи: