Алиша Кийс отправи музикално послание към невъзпетите герои на нашето време.
Суперзвездата посвещава песента „Good Job“, която записва миналата година за предстоящия си албум, на хората, борещи се с COVID-19.
Носителката на цели 15 награди „Грами“ пише песента миналата година, заедно със съпруга си - продуцента Суис Бийтс, хит мейкъра The Dream и композитора Ейвъри Чамблис.
„Good Job“ е първоначално посветена на всички невъзпети герои в живота на Алиша, като майка й, която се мъчи да я отгледа сама в Ню Йорк, както и много други хора, които често остават незабелязани и пренебрегнати от обществото. Кийс решава, че глобалната пандемия, в която всички се намираме, е най-подходящия момент да издаде парчето и да отправи послание към хората.
„Независимо дали се борите на първа линия в болниците, или едновременно с работа, отглеждане на семейство и обучение на деца вкъщи, разнасяте поща, храна и пратки или се борите с лични проблеми заради COVID-19, разбирам ви. Виждаме ви, обичаме ви и ви благодарим“, споделя Алиша.
Песента ще бъде използвана и за музикална тема на кампанията „Героите на CNN“, която чества обикновените хора, превърнали се в спасители по време на пандемията. В петък всички зрители ще бъдат поканени да споделят снимки и видеа на хора от техните общества, които вършат полезни дела, за да направят света по-добро, здравословно и безопасно място. Всяка седмица CNN ще излъчва колекция с героите по телевизията, както и в дигиталните и социалните си платформи.
„Парчето на Алиша перфектно улавя най-позитивното от всичко, което виждаме и преживяваме по време на тази пандемия – нормални хора, които се активизираха максимално, за да откликнат и помогнат на света, който има най-голяма нужда от тях сега“, коментира Джеф Зукер, председател на WarnerMedia News & Sports.
„За нас е чест да си партнираме с Алиша и да споделим вдъхновяващата й работа със света, оказвайки благодарност на всички тези герои“.
„Good Job“ ще бъде включена в предстоящия си едноименен албум ALICIA, който излиза по-късно тази година. За световната премиера на видеото към парчето, Keys сключи парньорство със CNN за кампанията им за борба срещу COVID-19.
Кредит: Sony Music/Вирджиния Рекърдс