Поради големия интерес към кампанията N-JOY Summer, лятното турне на радио N-JOY се удължава с още един месец.
До края на август лидерът в националния радиоефир[1] ще продължи да забавлява своите слушатели и да обогатява ежедневието им с полезна и любопитна информация, относно най-красивите кътчета на страната ни.
През 2020 г. кампанията на радио N-JOY се провежда в подкрепа на българския туризъм, като един от най-засегнатите сектори от пандемията от COVID-19.
През изминалия месец юли водещите на радиото – Инспектор N-JOY, Деси, Нейа и Ники, превърнаха слушателите си в радиотуристи, предоставяйки им шанса да обиколят България и да посетят едни от най-уникалните места, само с включването на радиото. За да бъде кампанията максимално интригуваща за всички фенове, чрез игра на сайта www.njoy.bg всяка седмица N-JOY подаряваше и по един уикенд за двама в луксозен хотел в страната.
Тази година кампанията N-JOY Summer се осъществява под мотото #РазличноЛято и цели да подкрепи добрите примери в туристическия бизнес. За осъществяването на турнето през 2020 г. екипът на радиото пътува в максимално ограничен състав, спазвайки противоепидемичните мерки. Радио N-JOY се отнася с повишено внимание към развитието на ситуацията и едновременно с това се старае ежедневно да подкрепя и забавлява всички свои слушатели.
Ако искате да обиколите България, да си припомните уникалните ѝ богатства и да спечелите страхотни награди, следете турнето на радио N-JOY в ефира, на сайта www.njoy.bg, както и в официалните му профили във Facebook и Instagram.
[1] По последни данни радио N-JOY бележи позиция номер 1 по слушаемост за месец май във възрастова група 15-69 в цялата страна. Това е най-голямата изследвана категория от месечните проучвания на агенция ГАРБ.
Включи се в играта ТУК.