„Гласът на България“ е най-гледаната ТВ програма през февруари, а „Съни бийч“ е хитът сред българските сериали, според данните на ГАРБ за старта на пролетния ТВ сезон.
Знаковото музикално шоу на bTV, което е и аудиторен лидер в своя жанр, привлече повече от 1,2 милиона зрители на старта си и над 41% от цялата публика пред телевизионния екран в своя часови пояс.
„Съни бийч“ най-предпочитаното заглавие сред българските сериали за миналия месец, като двата му епизода, излъчени през февруари, привлякоха почти 1 милион зрители средно и близо 35% от аудиторията в два поредни петъка. Най-гледаният сериал за месеца беше турската сага по bTV - „Завинаги“.
MasterChef България беше изборът на зрителите в жанра кулинарни шоупрограми, като привлече средно 27% от зрителите пред ТВ екрана през февруари.
Емблематичният проект на bTV „Бригада Нов дом“ направи силно завръщане в пролетната схема с почти 1 милион зрители за първия си епизод през февруари и 34% дял от цялата аудитория. Подобно на него, уникалният социален експеримент „Смени жената“ поведе в своя часови пояс с близо 800 000 зрители и 27,6% дял миналия месец.
Първенството на bTV в новинарските емисии и актуалните предавания продължи и на старта на пролетния сезон. Информационният лидер bTV Новините в 19 часа привлече 1,020 милиона зрители и почти 39% дял средно през февруари.
Най-гледаните актуални предавания миналия месец бяха bTV Репортерите, „120 минути“ и „Лице в лице“.
Традиционно, „Тази сутрин“ събира най-голяма част от аудиторията сутрин - 39% дял (26,1% за „Здравей, Българя“ по NOVA), а най-гледаното предаване в сутрешните часове през уикенда е съботното издание на „Тази събота и неделя“ по bTV – 27,4% дял (22,2% за „Събуди се“ по NOVA).